Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučićeva poseta Vašingtonu u prevodu na srpski

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 19 septembar 2015 13:56
Vinka
Procitah tekst i najezim se ,boze tesko nama sta smo ti mi skrivili
Preporuke:
198
4
2 subota, 19 septembar 2015 13:57
VeMi
Ah kako se ON samozadovoljno osmehuje na toj fotografiji!!! Ali, ko se poslednji smeje.....
Preporuke:
170
4
3 subota, 19 septembar 2015 14:00
Pavle
Au. Ovo se zove direkt u glavu bez rukavica. Surovo, i na žalost, istinito.
Preporuke:
183
3
4 subota, 19 septembar 2015 15:02
Shadow
Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...Apis...
Preporuke:
177
2
5 subota, 19 septembar 2015 15:32
Družina se sastala i nema namjeru da se rastaje?
Dodik mora biti potpuno, a ne samo delimično, izolovan i odsečen po pitanju tešnjih veza Srbije i Republike Srpske kao i da mora biti potpuno zaustavljen u organizaciji referenduma o samostalnosti Republike Srpske.

U Kulturnom centru Banski dvor u Banjaluci danas je počela konferenciji povodom 20 godina od potpisivanja Dejtonskog mirovnog sporazuma.
Konferenciji prisustvuju predsjednici Republike Srpske i Federacije BiH /FBiH/Milorad Dodik i Marinko Čavara, predsjedavajući Predsjedništva BiH Dragan Čović i član Predsjedništva Bakir Izetbegović, predsjedavajući Savjeta ministara BiH Denis Zvizdić, ministar inostranih poslova BiH Igor Crnadak, kao i predsjednik Crne Gore Filip Vujanović.
Skupu prisustvuju predsjednik Narodne skupštine Republike Srpske Nedeljko Čubrilović i poslanici, ministri u Vladi Srpske, direktor Kancelarije Vlade Srbije za Kosovo i Metohiju Marko Đurić, gradonačelnici Mostara LJubo Bešlić, Sarajeva Ivo Komšić i Banjaluke Slobodan Gavranović.
Preporuke:
7
40
6 subota, 19 septembar 2015 15:46
100%
Dodik mora biti potpuno, a ne samo delimično, izolovan i odsečen po pitanju tešnjih veza Srbije i Republike Srpske kao i da mora biti potpuno zaustavljen u organizaciji referenduma o samostalnosti Republike Srpske.


Gospodin Dodik kao suvereni vladar ne mora ni koga da sluša, izuzev ako sumnja u samog sebe?
Preporuke:
104
3
7 subota, 19 septembar 2015 16:17
?
Dodik mora biti potpuno, a ne samo delimično, izolovan i odsečen po pitanju tešnjih veza Srbije i Republike Srpske kao i da mora biti potpuno zaustavljen u organizaciji referenduma o samostalnosti Republike Srpske.


Ne veselim se što su države bivše Jugoslavije postale totalno zavisne od MMF-a i finansijskih institucija sa Zapada, a time i BiH a sa njom i Republika Srpska.Zapadu nije potreban niko iz Srbije da bi gospodina Dodika od nečega odvratio, ako se to što on namjerava Zapadu ne sviđa.Zapadu je dovoljno da zavrne pipu, da zavrne dodok novca, da MMF obustavi kreditiranje tekućih budžetskih potreba (rashoda) a tada nastupa finansijski kolaps, totalna finansijska paralilza sistema (scenari prezaduženih država, Grčka i slično) jer BiH a tie i Republika Srpska su totalno zavisne od Zapada u finansijskom pogledu jer su u postupcima privatizacija uništtili privredu i nemaju ekonomske moži da se samofinansiraju pored ogromnih poreskih nameta na stanovništvo.
Preporuke:
23
41
8 subota, 19 septembar 2015 16:56
poništite sporazum o readmisiji, IPAP i SOFA
Bravo!!!
Preporuke:
95
0
9 subota, 19 septembar 2015 17:27
Dobra fotka...
Kažu da slika govori više od hiljadu reči.
Žalim svakog kome Vučićeva faca sa fotografije rukovanja sa Kerijem ništa ne govori.
Preporuke:
116
2
10 subota, 19 septembar 2015 18:26
Milisav
Svi mi znamo šta znači, kad te neprijatelj hvali.
Preporuke:
115
2
11 subota, 19 septembar 2015 18:33
ZEMUNAC
Kada sam procitao ono ORAO PAO,pòzeleo sam, da to bude orao SAD.No kako stvari stoje,MMF izdrzava Srbiju,i postoji unutrasnji koncenzus da se putste gdin Vucic i Vlada da nas vode na zapad!CEMU ONDA i nase kritike zaista SLUZE,nego kao ventil?Sto se izbeglica tice EU je dozvolila Madjarskoj,da podigne taj skupi ZID,verovatno nemackim novcem.Nemacka GLUMI ljubav prema izbeglicama,a imigranti nemaju gde iz Srbije,od tog ZIDA!No iako znam da se vecina protiv,dati neki posao.stranim novcem,tim ljudima,i to privremeno,BILO BI BOLJE nego od Srbije praviti izbeglicki kamp.ZAR NISU javni radovi,ozivljavanja sela,stranim novcem,gde bi ovi poljoprivrednici,uz nase radili,bolje nego napustena sela?Ne pisem ovo kao BOT Vlade,ali u zapadnoj Evropi,sve je uredno obradjeno i naseljeno.Ako nekima smetaju Sirijci,zasto bas oni ne odu NA SELO I rade,umesto sto setaju sa rukama u dzepovima,besposleni,po gradovima?Nisu veci problem izbeglice,od NASEG NEMARA,a sada je ovo sansa da se Juz.Srbija pokrene!
Preporuke:
11
71
12 subota, 19 septembar 2015 19:22
Psiholozi kažu biciklista, ja laik kažem b . d . letina
Da parafraziram premijerovo: Ja mislim da Bajden smatra....
Ja mislim da Dodik smatra da je Vučić neopevana budala.
Pitajte Dodika ako mi ne verujete.
Preporuke:
105
3
13 subota, 19 septembar 2015 19:59
Eureka
dodajmo pohvalu za "nerviranje" Rusije dok je napolju plus 40.
Preporuke:
68
2
14 subota, 19 septembar 2015 20:00
Eureka
dodajmo i pohvalu za "nerviranje" Rusije dok je napolju plus 40. Gospode Bože ubrzaj molimo Te.
Preporuke:
46
2
15 subota, 19 septembar 2015 20:31
Apsolutno tačno
APSOLUTNO TAČNO AUTOR TUMAČI REZULTATE VUČIĆEVE DIKTATORSKE VLADAVINE I NOVE SMERNICE U ISTOM PRAVCU PROPASTI SRBIJE I UNIŠTAVANjA SVEGA ŠTO JE SRPSKO, ŠTO JE DOBIO OD SMRTNIH NEPRIJATELjA SRBA.
Preporuke:
77
2
16 subota, 19 septembar 2015 20:36
100%
Psiholozi kažu biciklista...
Ja mislim da Dodik smatra...
Pitajte Dodika ako mi ne verujete...


Rekao bi da je Vučić mudar i nada sve pronicljiv državnik koji drži do najboljih odnosa Srbije i Republike Srpske.Previše ga uzvisujete jer je to stara srpska potreba za junacima i kada oni nisu takvi.
Preporuke:
1
74
17 subota, 19 septembar 2015 20:59
?
Psiholozi kažu biciklista...
Ja mislim da Dodik smatra...
Pitajte Dodika ako mi ne verujete.


Dodik je imao milion prilika da to kaže, ali nije nikada a neće nikada ni reći.
Preporuke:
2
43
18 subota, 19 septembar 2015 23:43
djoka
Nije vucic samo kolonijalni upravnik Srbije. On je nesto vise od toga, a to je otvoreni pljackas kakav dosada niko nije bio. I nije samo to,kolonijalni upravnik i pljackas, vec i reketas. Samo vUCKo zna koje je sve predhodne lopuze izreketirao,plaseci ih da ce ih izvesti pred sud pravde. vUCKo pljacka i penzionere, ali i sve one koji su u javnom sektoru,odnosno na drzavnim jaslama. vUCKo je za ovo vreme od kad je postao kolonijalni upravnik Srbije, sebi priustio preko jedne miliarde evrica, i time premasio onog cuvenog pljackasa djilasa. Medjutim vUCKo se svim snagama trudi da dostigne najveceg pljackasa Srbije bosa tadic, koji je iz srbije plackajuci je, izneo preko 3 milijarde evrica. Zato se vUCKo trudi da sto vise proda jos to sto je vredno ostalo, trceci za pljackasa bosa tadica. Ako mu narod ne stane na put,verujem da ce ga i preteci u pljacki. U tome mu umnogome pomaze brat andrea, svuda ga ima, kako rekose oni ameri kongresmeni upuceno u pismu Bajdenu. Ostala ga druzina prati.
Preporuke:
52
2
19 subota, 19 septembar 2015 23:49
DrJelaBisic
Za Vinku:Pa mi smo dosta zgresili Bogu.Od dolaska na vlast komunista nas narod se mnogo promeni0.Promenio je pogled na svet,promenio je moral.I taj promenjeni moral zadrzali smo i dan danas,preneli ga na nove generacije.Vecina onoga sto nam se lose desava prouzrokovana je tim moralom.Poslednjih dana stalno citam o izbeglicama i Madzarima.I stalno mi u misli dolazi moja baka,koja je zivela u tadasnjoj AU monarhiji i,posto je bila u Madzarskom delu bila izlozena madzarizaciji:na javnim mestima nije smela da gvori spski,imena su u crkvene knjige bila zapisivana na madzarskom...Ona je uvek govorila:mozes me naterati,ali me ne mozes promeniti.Te njene reci,kojih sam se mnogo puta setila,odzvanjaju ovih dana u meni.Nas su komunisti promenili,odnosno mi smo sami pristali na promenu.Dubinsku promenu,promenu misljenja a ne spoljnu,promenu ponasanja.I to mo zgresili Bogu.To je ono sto danas odredjuje nasu sudbinu:zato sto smo takvi imamo vlast kakvu imamo,i onda snosimo sve posledice toga
Preporuke:
60
3
20 subota, 19 septembar 2015 23:50
DrJelaBisic
Dok to ne uvidimo,dok se ne promenimo,nista se nece promeniti,za nas,na bolje.Naprotiv.
Preporuke:
38
2
21 nedelja, 20 septembar 2015 00:09
Rina
Kad nas god Zapad pohvali, pitam se gde smo debelo pogrešili. A odgovor je očigledan.
Preporuke:
57
1
22 nedelja, 20 septembar 2015 02:01
Oliver Kromvel
Nije istina da vlast kvari ljude.Istina je samo da budale,ako se dokopaju vlasti,kvare vlast.

Dzordz Bernard Šo.
Preporuke:
56
1
23 nedelja, 20 septembar 2015 07:18
pedjauae
@Jela Bisic

Potpisujem
Preporuke:
24
1
24 nedelja, 20 septembar 2015 09:51
spas srbije
je na istoku
Preporuke:
35
1
25 nedelja, 20 septembar 2015 12:16
Gordana
Nerazumeme kako bar strah i nagon za samoodrzanje ne pokrene ovaj nas narod!?
Kako je moguce da se jos neko zanosi mislju da ce bas on i njegovi najblizi izbeci ociglednu nadolazecu katastrofu!
Zar nije jasno da nam je perspektiva u izbeglickim kolonama koje upravo prolaze i ostaju u Srbiji?
Ljudi , mi smo zaista fakticki OKUPIRANA zemlja!
Preporuke:
25
0
26 nedelja, 20 septembar 2015 12:38
Stanić Milan
Stanić M.- Dr Jela BIsić

Poštovana,

Molim Vas pročitajte ovu Epikurovu misao.
" Bog želi da ukine zlo,ali ne može - ili može a ne želi,ili pak ne može niti želi.Ako želi,a ne može,onda je zao.Ali ako Bog može i želi da ukine zlo,otkud onda zlo na svetu?.Nije na odmet ni Kamijeva misao:"Budući da je poredak u svetu regulisan smrću,biće možda za Boga bolje da u njega ne verujemo i da se borimo svim silama ,protiv smrti,ne dižući pogled prema nebu, gde on ćuti."
Vi kao "stari"lekar bili ste u stotinama prilika da se borite protiv smrti, u vašim rukama je često puta lebdeo život između života i smrti.Koliko bi Bog pomogao pacijentu da nije bilo Vaše ruke i pameti?Dobro.Vaše pravo je da verujete i dalje,moje da sumnjam. Pozdrav.
Preporuke:
6
10
27 nedelja, 20 septembar 2015 12:56
Trećepozivac
Rekao bi da je Vučić mudar i nada sve pronicljiv državnik...
Ej, kukavna pismenosti, retardirana! O političkoj retardiranosti da ne govorimo.
U ovome je najcrnja tragedija Srbije. Ovakvi (90%) određuju sudbinu Srbije, naroda, države, našu sudbinu, sudbinu naše dece...
Preporuke:
31
0
28 nedelja, 20 septembar 2015 13:41
100%
Trećepozivac
Rekao bi da je Vučić mudar i nada sve pronicljiv državnik...
Ej, kukavna pismenosti, retardirana!


Ništa nisam slagao upravo je nešto slično rekao za "Beogradski Nedeljnik":

Vučić ima iznenađujuću energiju, koja se nameće u svakom pogledu.


Link:

http://www.nedeljnik.co.rs/sr/2015/09/17/tema-broja/kako-%C4%87emo-napraviti-nezavisnu-srpsku
Preporuke:
4
15
29 nedelja, 20 septembar 2015 14:03
agenda
Prevedi i sprovedi!!!
Preporuke:
5
0
30 nedelja, 20 septembar 2015 16:13
@Trećepozivac
Hvala Bogu, on je ne određuje, pošto je iz Bosne, a Vučića podržava jer želi da on uništi Srbiju.
Preporuke:
1
6
31 nedelja, 20 septembar 2015 19:27
Prečanin
Stanić Milan
Koliko bi Bog pomogao pacijentu da nije bilo Vaše ruke i pameti?”

Slično tome možemo da se upitamo: koliko bi Jela pomogla pacijentima da nije bilo Božje milosti da im pomogne – Njegove ljubavi prema bolesnicima, pa i prema Jeli, kao Njegovom oruđu? Nikada Jela nije držala ljudski život u svojim rukama. Tu stvari stoje mnogo složenije. Primer: profesoru R. umro je mali pacijent dok je radio gastroskopiju. Bio mu je okrenut leđima i nadmudrivao se sa specijalizantima dok je mali ispuštao dušu. To nema veze sa stručnošću već sa njenom zloupotrebom. Epikurova umovanja su naivna i prevaziđena ( slažem se da ono što je prevaziđeno nije i ukinuto, naročito u internet-prezentaciji filozofije). Što se tiče Kamija, treba ga razumeti. Jeste li sigurni da vam je to uspelo? Završio je u skladu s onim što je propovedao – apsurdno. Čoveku se događaju stvari koje liče na njega, kaže Haksli. Mnogo pozdrava!
Preporuke:
11
1
32 nedelja, 20 septembar 2015 20:46
DrJelaBisic
Za M.Stanica:ja sam otprilike pola svog zivota bila ubedjeni ateista,smatrajuci da su zakoni prirode dovolni i da za objasnjenje Bog nije potrebn.Medjutim,sto vise sam se udubljivala u prirodne nauke-to sam uvidjala nesavrsenst objasenja koje ove daju,ako izbacimo mogucnost postojanja Boga.Pored tog,primetila sam da ono sto ateisti(kojima sam i sama priadala)zovu Priroda,Prirodni zakon i i sl-u stvari znaci isto sto i rec Bog kod(velikog broja)vernika.Ne misim pri tom na vernike koji su to na najnizm nivou,i koji,kao deca,zamisjaju da Bog sedi gore,kao neki cika,i sudi nama,vodi neke sveske i knjigovodstvo i sl.To moze tako da se kaze alegorijski,ali moj Bog nije takav.On je slicniji rentgen zracima nego tom chiki.Ljudi vole da sve gledaju sa nase tacke,antropocentricki.Da macke mogu da zamisle Boga-on bi bio macak.Ili jos pre-macka.(One su matrijarhalne)Da upotrebim ateisticku terminologiju-smrt coveka u prirodi ne znaci nista vise i nije nista vaznija nego smrt mrava ili bakterije.
Preporuke:
10
4
33 nedelja, 20 septembar 2015 21:05
DrJelaBisic
... To je za Prirodu sve isto.Kao ljudsko bice,ja sam,kao i vecina ljudi,genetski programirana da pripadnike svoje vrste posmatram drugacuje od ostalih zivih bica.A i ta,druga ziva bica,posmatraju pripadnike svoje vrste drugacije nego pripadnike drugih vrsta.Ovo je nauka dokazala.Kad kazemo:zivot coveka i svakog zivog bica je u Bozjoj ruci,ja pod tim podrazumevam da ima toliko faktora da ni teorijski ne mogu sve da predvidim.I nikada niko nece ni moci sve da predvidi.A da ste lekar-znali bi koliko je nasa nauka,medicina slaba,tanka,zasnovana na probanju a ne na stvarnoj nauci.Objasnjenja kako nesto deluje-obicno dolaze posle duge primene npr nekog leka u praksi.Mi,lekari radimo,u vecini slucajeva,"na probu"Mi,lekri,medicinka nauka,znamo vrlo malo o coveku i bolestima.Nazalost.Ja stvarno ne mogu da se setim ni jedne bolesti koju meducina moze da leci,ako sama ta bolest ne prolazi,i bez lecenja.Uzmite zapaljenje grla-ono prolazi posle 7 dana,i vi uzimate lekove da se bolje osecate...
Preporuke:
11
2
34 nedelja, 20 septembar 2015 21:49
Prečanin
DrJelaBisic
moj Bog nije takav.On je slicniji rentgen zracima nego tom chiki."


Mislim da ćemo sada prisustvovati opširnom razmatranju kako časovnik zamišlja časovničara. Ili šta ima gibanica da kaže o baki koja je napravila.
Preporuke:
9
1
35 nedelja, 20 septembar 2015 22:48
DrJelaBisic
Zato je pogresan odnos Boga i zla,kako ste Vi napisali.A i one su Bozji stvorovi.Vrl9 vazni,jer da Smrt coveka-pretstavlja dobitak za bakterije.Sa tacke Prirode-svaki takav dogadjaj je neutralan.Inace,teolozi smatraju da Zlo posttoji kao isit za nas:ne da bi Bog znao kakvi smo,vec da mi sebe preispitamo.Kada ste bolesni-to je ispit za Vas,I kada je neko drugi bolestan-to je ispit za njegovu okolinu.Izbeglice su tu kao ispit nas,nase savesti.I sl.Svet ne moze da postoji bez negativnih dogadjaja,kao sto pojam svetlosti ne moze da postoji ako nikada niste videli mrak.kao sto elektricna energija ne moze da postoji samo sa pozitivnim nabojen.Tek plus i minus daju nesto.Dopruinos lekara i medicine nije da lece.Nas posao nije zivot.Mi samo pomazmo coveku da lakse pebrodi bolest.Da ga ne boli,npr.Ako neko ima infekciju-nikakav antibiotik ne moze da mu pomogne ako njegov organizam nije u stanju da se bori.Mi nismo motor u autu-mi samo guramo,dok paljenje ne uradi posao.(Zao mi je ako sam
Preporuke:
7
4
36 nedelja, 20 septembar 2015 22:57
DrJelaBisic
...razbila Vasu veru u lekare i medicinu)U svojoj visedecnijskoj praksi racunam da sam uradila oko 150-200 000 pregleda,i(takva mi je specijalnost)spasla oko 30-40 000 zivota.Ali mislim da to spasavanje zivota nije bas neka moja zasluga,i da je deo onoga sto vernici zovu"Bozja promisao".To sto su,tog dana,dosli meni,i sto sam ja takva kakva sam,pa sam mogla da im pomognm.Ne znam koliko Vam je bliska kvantna fizika,i teorija(beskonacnog broja)unverzuma.U beskonacnoti-sve je moguce.SVE.Dalje,volela bih kad bi ste guglovali Neuroscience of free will i Libet experiment.Mozda ovo ne dokazuje Boga-za to niti moze niti ce biti dokaza.Razlika izmedju coveka i njegovog Tvorca je mnogo veca nego izmedju gibanice i bake.To je precaninovo uporedjenje sata/pite i onoga ko ih je napravio.Vecina ateista je ostala na nivou nauke iz proslog,20.v.U ovm,21.v.,nauka ce dati npve teorije.Mozda one nece dati za pravo vernicima-ali sadasnje teorije u kosmologiji,evoluciji i sl pobila je nauka.
Preporuke:
5
4
37 nedelja, 20 septembar 2015 23:54
Turas
Gospodin Tvrdišić je odlično utvrdio postojeće stanje . Samo što nas ne iznenađuje . Naprotiv , već smo oguglali Ostaje nam transcendencija .
Preporuke:
5
0
38 ponedeljak, 21 septembar 2015 12:00
Prečanin
DrJelaBisic
sadasnje teorije u kosmologiji,evoluciji i sl pobila je nauka.
Nauka je sve pobila. A što nije, tek će da pobije. Doduše, i religija, isto.
Preporuke:
6
1
39 ponedeljak, 21 septembar 2015 13:11
DrJelaBisic
Za precanina:U 20.v. se ocekivalo da ce fizika(teorija relativiteta,pa onda kvantna fizika,o kojoj i obrazovani znaju malo-a ona je dokazana ,kao teorija,70ih)da dokazu kako je nastao svet.Od genetike se mnogo ocekivalo kada je u pitanju teorija evolucije(u delu koji se odnosi na nastajanje novih vrsta.Na nastanak zivota od koacervata do coveka)(Naravno da coveka smatraju vrhuncem.Zasto vrhunac nije kisna glista?Znate li kako je samo ona pametna!Sra sve zna i ume!Genetika(koja se jos razvija-to je jedna pd nauka 21.v.)ne samo da nije podrzala teoriju evolucije,vec je dokazala da ta teorija nije moguca.(da ne idem u detalje)mozda svet jeste postao bez Boga,mozda je ceo zivi svet nastao od koacervata-ali ne na nacin kako to opisuje teorija evolucije.Ateisti moraju da nadju novu teoriju.
Preporuke:
4
2
40 utorak, 22 septembar 2015 10:18
1984
Dete je dar božji.
Niko se ne može roditi kad hoće, od koga hoće i šta hoće. Sve to određuje Bog ("bog", "priroda", "nepoznati upravljač svega postojećeg", "Kosmos", "Sudbina", "Keva", ...).
Mislim da nije potrebno dokazivati napred iskazanu premisu, jer su dokazi za nju prisutni svuda oko nas.

Nema smrti bez sudnjega dana.
Koliko je samo dokaza da čovek padne niz stepenice i pogine, i koliko je onih koje izvade žive iz ruševina posle mesec dana.
Na TV-u je bila čak emisija o čoveku koji je pet puta sahranjivan, a on je ustajao iz mrtvačkog kovčega u toku sahrane. Za njega su četiri puta lekari konstatovali da je umro. Emisija je bila na RTS-u.

Znam da ništa ne znam.
Ovo je ono što treba da uvek imaju u vidu komentatori koji dok pišu misle da sve znaju.
Preporuke:
8
0
41 utorak, 22 septembar 2015 13:35
Demokratija-nema sta
Da vratimo komunjare,a? Mozda nebi ni oni pristali,jer sve smo prodali sto smo znojem stvorili?
Preporuke:
3
0
42 utorak, 22 septembar 2015 19:42
DrJelaBisic
Ne bih da vas davim sa naukom i religijom.Ali,ipak,za vasu zanimaciju,da odmoite mozak od(nasih)politickih glupostu,guglujte:telomere.Jeste malo komlikovano stivo-ali se islati.
Preporuke:
2
1
43 sreda, 23 septembar 2015 17:39
Bob
Ima Niče jedan citet u kome se gadi nekakvih "ličnih religija i Bogova"... Zaista, treba biti natčovek da bi sam stvorio svog Boga i svoju religiju, nije to mala stvar!

ps. Moj sat mi je priznao da mu ne treba ništa više od mene u duhovnom smislu. Časovničara je zaboravio. :)
Preporuke:
2
0
44 petak, 25 septembar 2015 04:51
od izvora
jedan putic, u jendoj recenici
Preporuke:
1
0
45 petak, 25 septembar 2015 22:58
DrJelaBisic
Za Boba:Svaka religija i svaki Bog su licni
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner